Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


'Kırmızı'ya Koşanlara Teşekkürler...

| 28.3.10
Futbol demek taraf olmaktır. Dolayısıyla bu seçimlerde de Galatasaray kazansın gibi klişelerden ziyade tarafımı belli etmek istedim hep yazılarda. Adnan Polat'ın bu seçimi kazanması olası bir Fenerbahçe galibiyetinden bile daha önemli olabilirdi gözümde ki bunu blogda da belirtmiştim.Yazılarda da okuduysanız temkinli davrandım hep. Keza bugün ortaya çıkan sonucu tahmin ediyordum çoğunluğun aksine...Medya ve blog yazarlarının birçoğu fark beklemekte haksız değillerdi fakat Adnan Öztürk'ün liseli tarafın desteğini arkasına alması ve listesine güçlü isimleri dahil etmesi bunu açıkca ortaya koyuyordu oylama başlamadan önce... Öncelikle birçoğumuzun ortak bir dile getirişi var; bitsin bu liseli-alaylı ayrımı diye. Sahiden de bu ayrım çok katmerli sorunlar çıkartabiliyor kulübün başına. Elbette Galatasaray Lisesi bu kulübün ayrılmaz ve kesinlikle gözardı edilemez bir parçasıdır ama bunu takıntı haline getirmek sadece zarar getiriyor kulübe.. Birinin Galatasaray'da başkanlık yapabilmesi için kendisinin liseli olması ya da yönetiminin çoğunluğunu liselilerden oluşturması gerekmez.. Hali hazırda bu işi belki de liselilerden çok daha fazla iyi yapacak isimler var camiada. Artık bu ayrıma bir son vermesi ve önyargılarını yıkması gerekiyor Liseli tarafın...

Seçime gelirsek Adnan Polat bilindiği üzere altıyüz küsür farkla birinci oldu. Ama bu fark ne onu ne de destekçilerini tatmin etmiş olmalı.(Bunu yazıyı yazarken başkanın bu yönde bir açıklamasını gördüm) Çünkü diğer tarafta Adnan Öztürk oyların %43'lük bir kısmını toplayarak aslında ne kadar ciddi bir rakip olduğunu ona şans tanımayanlara gösterdi... Ama yine de ben bu oyların Adnan Öztürk'e ya da projelerine gittiğini değil de, Adnan Polat'a karşı olanların bir tepkisi olduğunu düşünüyorum. Zaten gün içinde de yazmıştım eski futbolcularımızın bile zihniyetlerinin nerede olduğunu...

Polat'ın oylarının düşmesindeki bir diğer etken Yiğit Şardan ve Adnan Sezgin olarak görülebilir... Keza basketbol skandalının patlak vermesinden sonra suçu olmamasına rağmen onurluca istifa eden Şardan'a karşı olanlar çoğunluktaydı. Adnan Sezgin ise ayrı bir konu. Bence o da önemli işlere imza atıyor(Lincoln'den para kazanmak gibi) ama birçok kimseye sempatik gelmediği için tepki alıyor belki de...

Diğer bir etkense iki senede sportif anlamda pek bir başarı yakalanamaması olabilir. Ama Adnan Polat'ın kurduğu kadro getirdiği teknik direktöre bakıp sabretmemek aptallık olur... Çünkü hepimiz biliyoruz ki istikrarın olduğu yerde başarı gelecek ve elimizdeki iyi hamurun bir tek istikrara ve sabıra ihtiyacı var...

Son olarak da ekonomik başarıların oyların düşmesine etken olarak görüyorum ben... Çünkü camiada böyle düşünen insanlar da var. Rakamlarla spekülasyonlar yapıp insanları yanıltan, kendi başarısızlıklarını başarı gibi göstermeye çalışanlar var. Bilhassa Faruk Süren gibi...

Sonuç olarak rakamları olmasa da sonucu bizi sevindiren bir seçim oldu. Polat'a oy veren herkese teşekkür ediyorum kendi adıma. Umarım başarı dolu bir 2 yıl bizi bekliyordur. Nice güzel günlere, nice zaferlere, sevinçlere...(lafı geçmişken; iki yıl dedim ama mayısta değişecek tüzükle bu süre üç olacak diye duydum,sevindim.)

Resmi rakamları da verelim, tam olsun...

GENEL TOPLAM
SARI 2.290(Adnan Öztürk)
KIRMIZI 2.944(Adnan Polat)
BEYAZ LİSTE 133
İPTAL 35

TOPLAM SAYILAN OY
5.234

% DAĞILIM
SARI % 43,75
KIRMIZI % 56,25

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion