Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Sivrilemeyen Adam : Mehmet Eren Boyraz

| 12.11.10
       
          Kayserispor-Gençlerbirliği maçını izleyenler iki süper gole tanık oldu geçen hafta. Bu gollerden biri Gençlerbirliği tarihinin en pahalı transferi olan Boşnak Ermin Zec'ten geldi zira bir hafta önce de aynı güzellikte bir gol atmıştı. Adından çokca sözettireceğe benziyor yakın zamanda, zaten öyle olmasa İlhan Cavcav 2,5 Milyon Avroyu tak diye vermezdi herhalde... Neyse efendm konudan sapmayalım; o maçtaki diğer güzel gol de Kayserispor'lu Mehmet Eren'den geldi. Topu kanattan sürükleyip ceza sahası köşesinden sol ayakla enfes bir vuruş çıkardı hakikaten... Bu güzel gol de onu bizlere yeniden anımsattı, ''bakın ben hala buradayım takır takır oynuyorum'' diye...


           Mehmet Eren; Kayserispor'un ilk yükselişini yaşadığı ve iki yıl sezon üstüste ligi 5. sırada bitirdiği dönemden sonra 2007/2008 sezonunda takıma katıldı ve o sezonu da yine 5. sırada bitirdiler. O günlerden takımda kalan en önemli oyuncu odur sanırım. Zira Gökhan Ünal, Mehmet Topuz, Ali Turan, Aydın Toscalı, Ivankov, Toledo gibi Kayserispor'a istikrarlı başarıyı ve üst sıraların mutlak müdavimi ünvanını getiren oyuncular bu takımda artık yokken Mehmet Eren hala yükselişini yaşadığı takımda ve hala istikrarlı çizgisini koruduğu da söylenebilir... Onun da adı zamanında büyük takımlar için geçse de hiç bir zaman çok istenilen oyuncu olmadı bu da onu Kayserispor'a bağladı sanırım. Yaşı artık 30'a dayanmışken hala üç dört sene önceki gibi enerjik ve istekli futbol oynuyor bu da ona olan saygımı ve sempatimi her geçen gün arttırıyor. Meziyetleri vasatın üstünde olan bir futbolcu Mehmet. Eskişehirspor, Erciyesspor, Beylerbeyi gibi takımlarda forma giymiş bir isim. İşin ilginç yanı ise mevkisinin tam olarak çözülememiş olması. Zira Eskişehirliler onu forvet olarak hatırlarken biz onu üç sezondur kanatlarda ve beklerde izliyoruz. Ama nerede oynarsa oynasın hakkını veriyor bu Zonguldaklı delikanlı. Özellikle hızı, hırsı ve tekniği onu önemli bir kanat oyuncusu ve yahut da kontratak forveti kılıyor... Aslına bakarsak; nerede oynarsa oynasın takıma gol veya asistlerle katkı yapan, takım oyuncusu özelliğini benimsemiş, kazanma arzusunu sahaya tamamiyle yansıtan bir futbolcu...Büyük takımlar için vadesi geçti mi bilmem ama milli takım için düşünülemesi  gereken bir oyuncu Mehmet Eren. Hatta kulüpler bazında bakarsak  Mustafa Sarp'ın 29 yaşında Galatasaray'a transfer olmasını düşündüğümüzde, Mehmet Eren gibi her iki kanatta ve bekte oynayabilecek bir oyuncunun gündeme alınmaması abes kaçabilir. Tabi bu konuda kulüplerin ilgisi olmuş lakin Kayserspor'un rızası olmamış da olabilir orasını da es geçmemek lazım elbette. Ama şunu belirtmek gerekir ki, iyi adamdır Mehmet Eren, değeri biline...


Kariyeri 
                

                  Takım                Maç Gol

2001-03
2003-05
2005-06
2006-07
2007-
  Kepezspor
Beylerbeyi
Eskişehirspor
Kayseri Erciyesspor
Kayserispor
55 (19)
50 (34)
37 (10)
31 (3)
111 (11)

Potansiyel ve Fiiliyat

|
Hoca çocuğa ödev olarak potansiyel ve fiiliyat arasındaki farkı sorar. Eve gelen çocuk öğrenmek için... eve gitti ve babasına sordu.
-Baba potansiyelle fiiliyat arasında ne fark var?
-Bak şimdi dinle dedi ve adam kızına döndü.
-Kızım sen bir milyon dolar için bret pitle yatarmısın?
-Neee hem bir milyondolar hem bret pit. düşünsene baba bu parayla neler yapılmaz. yatarım tabii
-Adam karısına döndü ve; hanım sen bir milyon dolar için leonordo di caprioyla yatarmısın?
-Neeee. düşünsene be adam bütün borçlarımızı öderiz ve hayat boyu rahat ederiz. yatarım tabiii. bunu duyan adam büyük oğluna sordu.
-Oğlum sen bir milyondolar için chak moriesle yatarmısın?
-Baba düşünsene bu parayla hayal ettiğim herşeyi yaparım. yatarım tabii.
cevapları alan baba küçük oğluna döndü ve:
--İŞTE OĞLUM POTANSİYEL OLARAK ÜÇ MİLYON DOLARIMIZ VAR. AMA FİİLİYATTA İKİ OR..SPU Bİ İPNEYLE AYNI EVİ PAYLAŞIYORUZ...

Feysbuk'ta rastladım, harika bir örnek fıkra ya da her neyse , çok paylaşılasıydı :))

UFO vs Barış Özbek

| 3.11.10
Başlığı görüp ne alaka der dediğinizi duyar gibiyim ama bu iki nesnenin de büyük bir ortak noktası var efendim, şöyle ki,  ikisi de tanımlanamıyor. Yıllar yılı futbolun öyle ya da böyle bir yerindeyizdir, Barış Özbek gibi futbolcu tiplerini anlamam bir türlü... Önce şöyle bir şey varki futbolda teknik ve fiziki özellikler dışında mental özelliklerin önemi de fazlasıyla büyüktür hakvereceğiniz gibi. Sevgili Barış'ta ise fiziki özellikler vasatın üstünde olsa da sahip olduğu mental yetersizlik fiziki avantajının da önüne geçiyor. Evet disiplinli, hırslı, koşuyor, top ayağında eğreti durmuyor  vs vs lakin oyun zekası yerinde olan bir futbolcu değil. Aslında mevkisi itibariyle oyun zekasına fazla gerek de duyulmaz(en azından bu kadro yapısı içinde) ama Barış maçlarda öyle şeyler yapıyor ki biz onu futboldan anlamayan, Galatasaray'da işi olmayan biri diye lanse ediyoruz. Neden? Çünkü Barış, oyun kurmak istiyor, çünkü Barış arapası vermek istiyor aralıksız, çünkü Barış çalımlara girmek istiyor... Yahu Barış seni ortasahaya koysak Mustafa Sarp'ın yaptığını en az onun kadar yapamaz mısın kardeşim? Yaparsın. Hatta bence daha da iyi yaparsın. Hem ayağın da tekniğin de ondan çok daha iyi. O zaman neden ilk 11'de tercih o oluyor. Peki nedir bu Xavi olma çabası yahut da Inıesta... Harika kondisyonun, enerjin, çabukluğun, disiplinin ve gücün şuanki Galatasaray ortasahasında oynamaya bir çok futbolcudan daha yeterli. Bunu da Antalya maçında gösterdin bize. Ne güzel olur yahu hep böyle oynasan!!!
Neyse iç sesimi durdurup şunu söylemek istiyorum ki, Antalya maçında en çok beğendiğim oyunculardan biriydi Barış. Cana-Barış ikilisi Sarp-Cana ikilisinden çok daha iyi olabilir bunu kolayca görebildik bu maçta. Umarım Barış şu oyununu sürdürür, gereksiz işler yapmaktan da kaçarsa yararlı bir takım oyuncusu olma yolunda büyük aşama kaydeder. Kalli döneminde gereksiz işlerden kaçarken çok iyiydi, hatırlar oldum. Umarım Hagi'yle eski haline döner, takımın buna ihtiyacı var....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion