Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Medyada Olası Q7 Manşetleri

| 11.9.10

Efendim ligimize Quaresma geldi hoşgeldi peşinden lakabı Q7 geldi. Ama bu lakap medyamızda öyle garip şekillerde yer bulmaya başladı ki, blogda üstüne yazı dizisi başlatsak yeridir hani. Ben de olası senaryolaR üzerine çeşitli medyatik başlıklar attım ve yakın zamanda bunları yayın organlarından bekliyorum. Zira çıkmış da olabilir, BJK medyasını çok takip etmiyorum sonuçta.  


Efendim önce Quaresma sakatlandı ve medyamız(ligtv.com.tr) hemen başlığı buldu...
Q7 Arıza yaptı!

Şimdi bizim seneryomuza bakalım. Quaresma takım içinde huzursuzluk çıkardığında:
Q7 su kaynattı.

Sonra takıma geri döndü ama iyi performans gösteremedi diyelim hemen başlık hazır:
Beşiktaş Q7'yle bile yolda kaldı. Sırada Lincoln mü var?

Sonra bu kötü performans sürdü ve diğer başlıklar da türemeye başladı:
Boşa patinaj...! 
Marş Basmıyor! 
Q7'de Benzin Bitti!

Daha sonra çıktığı bir maçta iyi bir performans gösterip Hat-trick falan yaparsa:
Falanfilanspor'a Q7 çarptı 
Q7 Gaza Bastı 
Bas Gaza Q7 Bas Gaza


Ardından gelen bir derbi maçta gol veya asist yaparsa; ezeli rakibe nispet gelecek başlık ise Mustafa Sandal esintilerinden:
Onun Q7'si var.

Her şey iyi gidecek değil ya, oldu da bir maçta Portekizli yıldız kırmızı kart gördü ve Beşiktaş puan kaybetti:
Q7 Şarampnole Yuvarlandı.
Kaza Geliyorum Demedi.
Q7 Balansı Bozdu


Bunlar olup akarkene bir gün federasyonda lisans konusunda bir problem çıktı ve bunun için de başlık hazır bizimkilerde:
Federasyon Q7'nin ruhsatına el koydu!

Derken bavulunu alıp gitti bu topraklardan Q7, son başlık da hazırdı her zaman ki gibi:
Yerli Malı Yurdum Malı Herkes TOFAŞ kullanmalı

vs vs vs.... Daha cıvırdım da şimdilik yeter sanırım, varsa aklınıza gelen siz de yazınız efenim, bunlardan daha berbatları çıkar mı merak ediyorum:)

8 yorum:

Adsız at: 17 Eylül 2010 14:07 dedi ki...

:)) çokiyi:))

floridian at: 17 Eylül 2010 18:22 dedi ki...

blogunu daha yeni gordum. cok guzel gercekten. ozellikle sagdaki fotografli kisim. "bizden biri" favorim... :)

{ Jesus } at: 17 Eylül 2010 22:52 dedi ki...

Teşekkürler Adsız kardeşim:)

Floridian teşekkür ederim gerçekten. O bölüm için ne kadar uğraştığımı tahmin edemezsin, koyulacak her resmi o resmin tonunu ölçüsünü vs vs hepsinde özenle durdum ve bunu beğenmen inanılmaz sevindirdi beni, teşekkür ederim:))

Adsız at: 16 Ekim 2012 22:04 dedi ki...

q7 viraja takıldı

Adsız at: 26 Şubat 2013 15:29 dedi ki...

Quality content is the mаin tο intеrest the vіewers to pay a visit the website, that's what this web site is providing.

Look into my site ... SEOPressor

Adsız at: 15 Haziran 2013 06:35 dedi ki...

I used to be able to find good advice from your articles.


My homepage seo

Adsız at: 15 Haziran 2013 08:06 dedi ki...

certainly liκe уour ωeb sіte however you havе to check the spelling on
several of уour posts. Seνeral of them arе
rife ωith spelling iѕsues аnd I to find
it verу tгoublesome to inform the
truth however I will surely come again again.

Μy webpage; seopressor version5

Adsız at: 16 Haziran 2013 04:40 dedi ki...

Hi there just wanted to give you a quick heads up. The text in your article seem to be running off the
screen in Ie. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
The layout look great though! Hope you get the issue resolved
soon. Thanks

Here is my page; seo

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion