Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Film Önerileri # Eyvah Eyvah

| 15.3.10

Vizyon Tarihi: 26 Şubat 2010
TR Dağıtım: UIP
Şirket: BKM
Filmin Türü: Komedi
Süre: 104 dakika
Yönetmen: Hakan Algül
Oyuncular: Ata Demirer, Demet Akbağ


Ata Demirer'in merakla beklenen filmi Eyvah Eyvah vizyona girdi. Severim kendisini keza geyik taklidi yapabilen bir insan daha tanımadım hayatımda (: Eh dolayısıyla koştuk gittik filmine napmış ne etmiş diye. En son Osmanlı Cumhuriyet'inde izlemiştik ve kendi adıma fazla beğenmemiştim filmi. Bunda ise daha fazla Ata Demirer vardı. Filmin her dakikasında var nerdeyse. Her dakikasını severek eğlenerek izliyorsunuz. Hatta 2 saat boyunca sadece şarkı söylese yine de mutsuz ayrılmazdım salondan. Keza Demet Akbağ ile de harika bir iş çıkarmışlar. O yüzden Demet Akbağ'a da değinmek lazım. Bana Lerzan Mutlu'yu anımsattı imajıyla belki de amaçları odur ama karakter olarak harbi bir bar şarkıcısını canlandırıyor filmde. Ata Demirer'le beklediğimden çok daha iyi bir ikili olmuşlar zaten izleyince hakvereceksiniz siz de.




Ege ve Trakya şivesinin harmanlanmış haliyle çıkıyor karşımıza Ata Demirer. Filmin hikayesini anlatmayayım zaten hikaye anlamında pek bişi yok. Yıllar önce babasını öldü bilen Hüseyin tesadüfen babasının yaşadığını öğrenir ve peşinden İstanbul'a gider ve orada da Firuzan'la yolları kesişir. Sonrası ise Kemal Sunal tadında bir Türk filmi senaryosu gibi. Eğlence hiç ritmini kaybetmiyor. Müzik, aksiyon, komedi herşey var filmde. Ata Demirer'in tatlı sesinden şarkılar ise ayrı bir keyifli..Film Çanakkale ve İstanbul'da geçiyor ve mekan seçimleri oldukça hoş. Daha önce söylediğim gibi filmde kullanılan dil de ayrı bir güzellik katıyor filme. Zaten hasılatlara baktığımızda da tek beğenenin ben olmadığım aşikar. Şu ana kadar 2 hafta 3 günlük dilimde 1.303.592 kişi izlemiş filmi. Yaptığı hasılat ise 11.753.989,00 TL ...Kısacası gidilesi film, izleyin derim...

İstatistik Kaynak : www.boxofficeturkey.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion