Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Dünyanın En Komplekssiz Oyuncusu | Sandra Bullock | Helal olsun !

| 8.3.10

Malum Oskar Ödülleri'ne saatler kaldı. Ama bu büyük heyecandan önce yaklaşık 30 yıldır Oskar törenlerinin ihtişamına tepki olarak dağıtılan Ahududu Ödülleri(Razzie Awards) sahiplerini buldu. Aslında böyle ödül törenlerine aykırı ödüllerin olması normal şu zamanlarda artık, ülkemiz dahil birçok ülkede iyilere olduğu kadar kötülere de ödül veriliyor. Örneğin ülkemizde de Altın Kestane ödülleri dağıtıldı ve duyanınız olmuştur En Fena Film Gecenin Kanatları filmi olmuş.. İzleyenler bihayli hakvermiş sanırım da ben daha izlemek için kıyacak vakit bulamadım öyle bir filmi...

Neyse konumuzdan sapmayalım; sözüm o ki bu geceki Oskar Ödüllerinde En İyi Kadın Oyuncu oskarının en güçlü adayı The Blind Side filmindeki rolüyle Sandra Bullock. Ama aynı zamanda dün geceki Ahududu Ödül Töreni'nde de All About Steve filmindeki rolüyle En Kötü Kadın Oyuncu ödülünü almış.. Yani aynı sene içinde bu iki ödülü alma ihtimali var ve bu epeyce ilginç bir hadise. Ama en ilginci ise genelin ve beklenilenin aksine dünkü ödül töreninde bizzat hazır bulunması kızcağızın. Haberi okuduğumda helal olsun gerçekten, ne kompleksiz hatunmuş dedim kendi kendime. Belki de fazla özgüvenden kaynaklanıyordur tabi. Ben yarın Oskar'ı alayım da görün siz der gibi . Zaten en üstteki fotoğrafta da öyle bir ifade yok mu sizce ..? (:

Meraklısına Ahududu Ödülleri'nin diğer sahipleri :

En kötü film: Transformers: Revenge of The Fallen

En kötü yönetmen: Michael Bay (Transformers: Revenge of the Fallen)

En kötü erkek oyuncu: The Jonas Brothers (Jonas Brothers: The 3-D Concert Experience)

En kötü kadın kadın oyuncu: Sandra Bullock (All About Steve)

En kötü yardımcı erkek oyuncu: Billy Ray Cyrus (Hannah Montana: The Movi)

En kötü yardımcı kadın oyuncu ödülü: Sienna Miller (G.I. Joe: The Rise of Cobra)

En kötü çift: Sandra Bullock ve Bradley Cooper (All About Steve)

Eh kötü senaryo: Transformers: Revenge of the Fallen

En kötü makyaj: Land of the Lost


*Son olarak The Blind Side fazlasıyla methedilen bir film izlemek lazım, en kısa zamanda izlemeyi umuyor ve ardından bloga yazmayı planlıyorum..

*Oskarın da bir değerlendirmesini yaparız açıklandıktan sonra. Şahsen Avatar'ın performansını merakla bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion