Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Perşembenin Gelişi..

| 12.3.10


Biraz geç olmakla beraber söz verdiğim erteleme maçları yazısını yazıyorum. Gecikme nedeniyle kusura bakmayın..

Öncelikle Çarşamba günü kazanan iki takımın aynı skorla (2-0) galip gelmeleri ve buldukları gollerin garipliği kısmet kelimesinin içine tam oturuyor. Keller'e çarpıp gelen gol, Koray'ın hatalı pası, savunmanın gelişi güzel vurduğu topun Holosko'nun biranda topu önünde bulması falan.. Tabi golleri tam anlamıyla kısmete şansa bağlamak değil söylemek istediğim. Geliş yönleri garip oldu yani. Yoksa iki takım da kazanmayı hakeden taraftı...

Öncelikle Kasımpaşa-Bursaspor maçına bakalım. Gizli lider(moda oldu bu laf da) Bursaspor iyi futboluna Kasımpaşa karşısında da devam etti fakat Keller'in aşırttığı top ( Batalla'nın hakkını yemek değil amacım ama o top aşırtılınca gol olurdu ancak ve Keller'e çarpıp yükseklik kazandı) ve Koray'ın hatalı geri pası olmasa gol sıkıntısı çekecek gibiydi. Aslında Kasımpaşa stadının hasata bırakılmış tarla görüntüsü veren zemininde ne kadar futbol oynanabilir o da başka bir tartışma konusu. Maç sonunda Kasımpaşa'nın kaptanı - ki bence en iyisi - Yekta Kurtuluş tam da bunu belirtti. '' Bizim en iyi yaptığımız şey pas yapmak ama zemin yüzünden bunu ortaya koyamıyoruz.''. Haklı da... İki takım da oyun kurmakta, bilinçli atak yapmakta zorlandı. Ama sonuç olarak kazanmayı daha çok isteyen takım maçı kazandı . Ertuğrul Sağlam şampiyonluk lafını ağızlarına almak istemediklerini sık sık belirtip bunu oyuncularına da tembihlese de bunun stresi içine girdikleri aşikar. Ama bunun altından kalkmaları için de birçok sebep var. Öncelikle kaliteli gençlere ve yeterli tecrübede iyi futbolculara sahipler. Tutkulu ve statlarını daima dolduran taraftarları var. Ayrıca da tüm ülke sempatiyle bakıyor onlara tıpkı Sivasspor'a baktıkları gibi.

Sonuç olarak Sivasspor'un yaptığını yapan Bursaspor sonunu getirmek için uğraşıyor ve bana göre Sivas'ın hiç sahip olamadığı kadar avantajlı konumdalar şuanda. Ligde ardı ardına Denizli ve Manisa gibi yüksek mücadele gerektirecek maçlara çıkarlarken öbür yandan da en yakın rakipleri Galatasaray Ankaragücü'yle evinde karşılaştıktan sonra Trabzon deplasmanına gidecek. Bu da onlara Galatasaray'ın olası puan kaybından faydalanma olanağı sunuyor. Ertuğrul Sağlam da futbolcularına bunları söylüyordur kanımca. Bu iki haftayı kayıpsız geçin, ipleri elinize alın! Gerçekten de öyle, Bursaspor 6 puanı cebine koyup Galatasaray'ın da iki zor maçından olası puan kaybı haberini duyarsa şampiyonluğa daha çok inanacaktır. Kritik haftalara girdiğimiz bu dönemde ligin seyri değişebilir onlar açısından.



Günün diğer maçında ise Beşiktaş İ.B.B'yi ağırladı İnönü'de. Beşiktaş taraftarı da takımını çarşamba da olsa yanlız bırakmamış ve tribünleri hınca hınç doldurmuş ki bu onların başkanı, Tabata'yı, yönetimi konuşmayı bırakıp şampiyonluğa yeniden inandıklarını açıkça ortaya koyuyor. Bu beklentilerinde de haklı olduklarını 90 dk sonunda gördüler zaten. Onbir eksikle maça çıkan Tum, İbrahim gibi iki önemli futbolcusundan yoksun olan İ.B.B takımı Beşiktaş'ın Bobo'suna karşı koyamadı ve maçı kaybetti. Bu maçtan aldığı 3 puanla puanını 48'e çıkartıp liderin iki puan berisine gelen Beşiktaş ise şampiyonluk yolunda en az diğer rakipleri kaadr iddialı olduğunu gösterdi. Sene başındaki 12 puanlık farktan buralara gelebilecekleri, Mustafa Denizli'nin bunu hep yaptığı malumdu zaten. Bu haftasonu düşmemek adına son kanat çırpınışlarını yapan Denizlispor deplasmanına gidecekler ve oradan alacakları sonuç şampiyonluğu direkt etkileyebilir. Eğer galip gelirlerse Denizlispor'un ligde kalma umutları sönecek ve bir sonraki hafta Bursaspor adına 3 puanı almak daha kolay olacak onlardan. Ama eğer puan kaybederlerse Bursaspor maçına da sıkı asılacak bir Denizlispor Galatasaray'ın iki rakibinden puan çalarak bize bir kıyak daha yapabilir diye düşünüyorum.(: Tabi bunlar sadece olasılık.

İşin en ilgi çekici tarafı ise Bursaspor ve Beşiktaş'ın son haftadaya şampiyonluk şansıyla girmeleri belki de son yıllarda yaşanmamış bir pazar gecesi yaşatabilir bizlere. Çünkü Bjk Bursa deplasmanında olacak ve şampiyonun ismi o maçla belli olacak belki de...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion