Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


27. Hafta Maç Panorama || Galatasaray 0-1 Fenerbahçe

| 29.3.10
 Blog yazmak, amatör bir ruhla profesyonel bir iş yapmaya benzer. Ama dün bu işin profesyonelliğini bi kenara attım ve bir maçlığına maç yazısı yazmadım, yazamadım. Son iki senede beni en çok üzen maçlar olan Hamburg ve Atletico Madrid eşleşmelerinin ikinci maçlarında bile bu kadar üzüldüğümü sanmıyorum. İnanın parmaklar işlemedi. Söylenecek o kadar şey vardı ki, dökemedim şuraya, yazıp yazıp sildim sadece...
Bugün yazayım dedim ama birçok arkadaş öyle güzel anlatmış ki bir de ben yazıp daha da üzülmek istemedim, unutmaya çalışıyorum... Ama en azından maçın iyisini, kötüsünü yazayım dedim her hafta olduğu gibi, panoramasını..


Stadyum: Ali Sami Yen
Tarih: 28 Mart 2010 Pazar / 19.00
Hakemler: Cüneyt Çakır,  Bahattin Duran, Aleks Taşçıoğlu 4. Hakem: Süleyman Abay
TV: Digiturk (Lig TV)



Galatasaray: Leo Franco, Sabri, Servet, Lucas Neill, Caner, Mustafa Sarp, Mehmet Topal, Keita, Dos Santos, Elano, Jo


Fenerbahçe: Volkan Demirel, Gökhan Gönül, Bilica, Lugano, Andre Santos, Vederson, Özer, Selçuk, Mehmet Topuz, Alex, Güiza

Goller
  • Selçuk / Dk.69 (Fenerbahçe)
Kart Raporu

Sarı Kart
  • Mehmet Topal 
  • Caner Baros 
  • Volkan
  • Mehmet Topuz 
Maçın Adamı : Selçuk Şahin(!)


Selçuk geçen sene bu takımda kaldıysa Galatasaray'a attığı gol sayesindedir. Dün de golünü atarak seneye takımdaki yerini sağlamlaştırdı...





Maçın Terbiyesizi : Volkan Demirel'in  Terbiyesizliği

Fenerbahçe adına takımının en iyi isimlerinden olan Volkan Demirel, alkışlanarak çıktığı Ali Sami Yen'de topu poposuyla kontrol ederek kendisine edilen tüm küfürleri haklı çıkardı. Ama tabi popo tekniği fevkalede beyimizin ona laf yok. Sözkonusu organlar el ve ayaklar olunca öyle olmuyor tabi, onu birazdan bir yazıyla anlatmak istiyorum...!



Maçın Hayal Kırıklığı : Galatasaray!

Ne umutlarla başladık maça, ne dualar ettik, ne hayaller kurduk zafer sonrası için... Ama olmadı, sahada ruhunu kaybetmiş, büyüklüğünü bilmeyen bir takım vardı sanki. Söylenecek pek laf yok sanırım...




Maçın En İlginç Anı : Gol !


Selçuk topa kötü vurdu dersem yalan tamam da senin halin ne olacak be Leo? Elli tane maça çıktın, birini çevir be kardeşim! Birinde de '' bak kaleci onu tutmasa kötü biterdi bu maç'' dedirt bize! 


Galatasaray Oyuncu Değerlendirmesi :


  • 25# Leo Franco :1
  • 55# Sabri :7
  • 76# Servet 5
  • 12# Neill :7
  • 88# Caner :6
  • 14# Mehmet 5
  • 15# Baros :5
  • 30# Dos Santos :7
  • 11# Keita : 5
  • 32# Joao Alves :6
  • 9# Elano : 5
  • 17# Mustafa: 5
  • 10#Arda Turan 5

Bir Sonraki Maçlar :

# Sivasspor - Galatasaray
# Fenerbahçe - Kayserispor

2 yorum:

Adsız at: 26 Şubat 2013 00:25 dedi ki...

Hello I am sо happy I found your ωebsite, ӏ really found you by eггor,
while I was rеsearching on Aol for ѕomеthing elѕe, Αnуhoω I am here noω and would just like to say kudos for a marvelοuѕ post аnd a all round thrіlling blog (I
also lοve thе themе/deѕign),
Ι don’t have timе to read it аll at the
minute but I have ѕaved it and аlѕο included yοur
RЅS feedѕ, so ωhen Ι have tіme I will be
back to гead a lot morе, Pleasе do keep up the fantastiс jο.



Also visit my homеpage seopressor v5 review

Adsız at: 9 Mart 2013 00:17 dedi ki...

I love rеading a poѕt that can make people think.
Also, thank you for ρermitting me to cοmment!



Ηere іs my page: Wedding dresses

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion