Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Jesus'un Kumandası: Recep İvedik 3

| 18.2.10



Vizyon Tarihi:
12 Şubat 2010
TR Dağıtım: Özen Film
Şirket: Aksoy Film, Özen Film
Filmin Türü: Komedi
Yılı: 2010
Süre: 97 dakika
Kopya: 378

Son yıllarda Türkiye'nin en çok izlenilen ve gülünen karakteri oldu Şahan Gökbakar'ın Recep İvedik'i.. Ama birçok sinema eleştirmeni ve sinemacı hep filmin sanatsal kaygılar olmadan çekildiğini ve yaptığı hasılatın kırdığı seyirci rekorlarının Nuri Bilge Ceylan'a, Zeki Demirkubuz'a veya Reha Erdem'e saygısızlık olduğunu söyledi birçok kez... Doğruydu, gerçekten onlar harika filmler yapıp, harika estantaneler ilişkiler getiriyordu seyircinin önüne ama Recep İvedik'teki olay daha farklıydı..


Ayın sonunu kara kara düşünen memur, öss stresindeki genç, ilişkilerinde hep acı çeken o insan 2 saatliğine de olsa bu dünyadan kopup absürt bir adamın abes laf ve hareketlerine katıla katıl gülüyordu.Bu yüzden Recep İvedik izlenmez, film değil küfür skeci diyen insalara katılmadım hiçbir zaman ve ilk iki filmini beğenerek ve laf aramızda koparak izledim. Ee böyle olunca 3. filmini de merakla bekliyordum serinin. Aranızda vardır eminim ki Star Wars, James Bond, Indiana Jones serileri hayranları ve merakla beklerler ya bir sonraki filmi, işte ben de öyle bekledim Recep İvedik'i ...

Haftasonu izleme fırsatını buldum.. Filmden çıktıktan sonra ise yaşadığım şey sadece hayal kırıklığıydı...Tüm komik yerler fragmanda olanlarla sınırlanmıştı. Ve ilk iki filmin haksız yere aldığı skeç eleştirisini serinin bu son filmi gerçekten hakediyordu. Çünkü ilk iki filmde elbet Zeki Demirkuruz gibi sanatsal kaygılar taşınmamıştı fakat en azından bir kurgu ve yazına sahipti. Gülerken sonunu da merak ettiren filmlerdi. Ama bu defa herhalde '' ne de olsa seyirci gelecek, bu filmde de hasılatı yapalım bitirelim '' diye düşünen Şahan Gökbakar Dikkat Şahan Çıkabilir tarzında amatörce bir film sunmuş meraklılarına. Konusu varmış gibi görünse de aslında başı sonu olmayan, sanki amatörce alel acele şubata yetiştirelim düşüncesinde yapılan kopuk kopuk bir film olmuş... Ve eminim Yahşi Batı'dan daha çok hasılat yapacaktır bu film(bir numaraları rakibi o gösteriliyor diye karşılaştırıyorum) ama inanın Yahşi Batı deyimi yerindeyse on basar Recep ivedik 3'e... Bir ben mi böyle diye düşünüyorum acaba diye araştırakoydum biraz netten, çevremden ama haksız olmadığımı gördüm.. İzleyen varsa yorumlarını bekliyorum... Bu arada ilk haftasonu(ilk 3 gün) hasılatı 1.153.071 seyirci ile 10.492.946,00 TL ..

İstatistik Kaynak: www.boxofficeturkey.com


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion