Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Galatasaray'da Forvet Sorunsalı: Özgürcan Özcan

| 13.2.10

Adı: Özgürcan Özcan
Mevki: Forvet
Doğum Tarihi: 10.04.1988
Boy: 1,89
Takımı / Kontrat Sonu : 2010 (kiralik)
Oynadığı Takımlar: Galatasaray, Kayserispor, Sakaryaspor,ÇaykurRizespor
Milli Takım Kariyeri: 7 maç 1 gol ( U21 )

Önceki gün Antalyaspor maçını izlerken aklıma geldi Özgürcan.. Dört sene önceki ''-can''(cihancan mülayimcan özgürcan cafercan..) kuşağından sıyrılan iki futbolcudan biriydi Cafercan ile birlikte ve gelecekte Galatasaray'ın forvet rotasyonunda çok rahat yer edineceğini düşünüyorduk hepimiz. Ne yazık ki Cafercan'ın böyle bir ihtimali yok artık çünkü o artık bonsevisiyle birlikte Orduspor'da ve kendini ispatlamaya çalışıyor hala BankAsya'da... Özgürcan ise hala Galatasaray'ın futbolcusu. Şuan altyapıdan çıktıktan sonra oynadığı 4. farklı takım olan Ç.Rize'de.. Bu sezon 19 maçta 1300 dk oynamış ve 2 golü var.. Ama ben geçen seneye değinmek istiyorum. Özgürcan Sakaryaspor'da geçirdiği 2008-2009 sezonunda 31 maç oynamış ve 2500 dk sahada kalmış. Attığı gol sayısı ise 17 ! Buna rağmen Galatasaray'da kendini kabul ettiremedi bu sezonda da. Forvetsiz kalınan şu dönemde Nonda'yı gönderen yönetim ve Rijkaard acaba tedbir olarak devrearası bitmeden Özgürcan'ı geri çağırsa fena mı olurdu? Fiziği ve yeterli tecrübesi olduğuna inanıyorum, hatta şuan adı gecen CemSultan'dan daha yararlı olacağını düşünüyorum. En azından Cafercan gibi Cem'i de kaybedeceğimize Özgürcan'dan yararlanabilirdik. Ne yazık ki yönetim bunu düşünemedi ya da uygulamadı. Ama böyle birşey yapılsa itirazı olan çıkar mıydı , sanmıyorum.. Görüşlerinizi bekliyorum. Özellikle bu sene izleyen varsa merakla bekliyoruz..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion