Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Elden Kaçan Bir Evlat Daha || Ekrem Dağ

| 28.2.10

Dün Kayserispor-Beşiktaş karşılaşmasının ardından maç sonu görüntülerine göz attım biraz. Tam o sırada Ömer Güvenç mikrofonunu maçın başarılı isimlerinden Ekrem'e uzattı. Stüdyoda yorumcu olarak bulunan Feyyaz Uçar milli takım durumunu sordu Ekrem'in. Şöyle cevapladı :
'' Avusturya kadrosuna çağrıldım oraya katılacağım. Bekledim bekledim ama bana Türkiye için ulaşan olmadı, artık şansımı orada deneyeceğim abi.'' Ekrem'in ses tonundan Avusturya için çok istekli olmadığı ama milli takım düzeyinde oynamak için bu kararı verdiği belliydi... Zaten bu ilk çağrılışı değildi Avusturya tarafından. Ben de üzgündüm bir futbol sever olarak. Kaleci hariç her mevkide oynayabilen, hırslı, kaprissiz, profesyonel, zeki ve çok hızlı bu futbolcuyu, kendi vatanımızın evaldını, kendi milli takımımda görmek isterdim halbuki. Keza Fatih Terim son kadrosunda 35'lik Ceyhun'a bile yer bulmuşken Ekrem gibi bir oyuncuyu görememesi ya da görmemesi şaşkınlık verici. Hal böyle olunca Ekrem de gitti elin milli takımına haklı olarak. Tıpkı Eren Derdiyok gibi, Gökhan inler gibi.. Onlar da aynı şeyden yakınmıştı. Bizle ilgilenen olmadı diye. Mesut Özil'e Serdar Taşçı'ya kızıp hayıflanacağımıza gönlü bizde olan bu vatanın evlatlarına fırsat tanımalı onları vatanlarına kazandırmalıyız . Öyle değil mi TFF???

3 yorum:

{ Burak Eren } at: 28 Şubat 2010 13:42 dedi ki...

1.5 senedir yazıyorum bunu. Ekrem Dağ gözümüzün önünde nasıl görülmez veya görülmek istenmez. Sol bek, sağ bek, sol açık, sağ açık, orta sahanın ortasında oynayabilen böylesine yönlü kaç tane futbolcumuz var merak ediyorum.

{ Jesus } at: 28 Şubat 2010 13:45 dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Adam toptan hızlı koşacak neredeyse.Ama sanırım hazırlık maçlarında oynasa bile Avusturya'nın yine de bizde oynama şansı devam edecek. Resmi karşılamaşlara çıktığı andan itibaren de kesin olarak elden gidecek. Oğuz Çetin kalmasa eminim farkedilirdi ama şimdi o umudum da yok artık...

{ 日月神教-向左使 } at: 29 Haziran 2015 03:13 dedi ki...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 記憶體 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 美國置產須知 隨身碟 花蓮民宿

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion