Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Bravo Bello Antonio Di Natale!

| 5.7.12


Avrupa'da 30'lu yaşlarına rağmen nonstop top oynayan ve hala 20'li yaşlardaki verimi sağlayan futbolcu sayısı  azımsanacak gibi değil. Ciddi anlamda Avrupalı oyuncunun iş ahlakı, profesyonelliği Türk futbolcular içerisinde çok az oyuncuda var, bunu hepimiz biliyoruz. İşte bu yüzdendir ki bizde farklı bir durum söz konusu yaş sorunsalında Arupaya nazaran. Neredeyse 29'undan gün almış futbolcular bile "yaşlı"olarak yaftalanır ülkemizde  ve Fatih Terim 33'lük Ujfalusi'yi getirdiğinde " oha bu ne lan bu adam oynar mı" derler. Ama o adam çıkar son üç sezonda yerlerde sürünen Galatasaray defansını toparlayan ana etmen olur. Yani şunu bu ülkede harbiden kabul etmek gerek ki 32 yaş Türk futbolcu için emeklilik, Avrupalı içinse emeklilikten önceki döneme denk. Bir diğer deyişle futbol ömrü bakımında arada rahat 3-4 yıl fark var yani. Dolayısıyla hepimizin, oyuncularımızın, biz taraftarların, basının ve futbol adamlarının bunu kabul etmesi gerekir ki yetenekliyiz ama kalite yerlerde be kardeşim. Diyeceğim o ki; ne kadar zorlasan etsen bizden bir tane Di Natale çıkmaz kardeşim. Adam 34 yaşında milli takımda oynuyor, son 3 sezonunda SerieA gibi bir ligde 80 gol atıyor 20 asist yapıyor ve 2 senelik yeni kontrat imzalıyor. Bizde ise en basit örnek olan Hakan Şükür'e bakalım. 37 yaşında kulüp tarafından emekli ettirilince ağlayıp sızlıyor ben daha oynardım diye. Onunsa emeklilik öncesi üç sezon gol toplamı 19. Ben daha da bir şey demiyorum. Hakan Şükür Galatasaray için efsaneyse Di Natale Udinese için nedir onu da hiç mi hiç bilemiyorum. 
Adamsın Di Natale!

P.S: Burada Hakan Şükür önemsiz biridir demiyorum uyandırayım ama kendisini 37 yaşında bile dev aynasında görmesi de kabul edilebilir bir şey değil be kardeşim. 

1 yorum:

Adsız at: 12 Ocak 2013 03:16 dedi ki...

We stumblеd over heгe different websitе and thοught Ӏ mіght as well сhecκ things out.
Ӏ lіκе ωhat I
sеe so і am ϳust follοwіng you.
Look fοrward tο looκing аt
уour web рage again.

Feеl fгee to surf to my ωebsіte .
.. Anket Doldur Para Kazan Bir Kolay
Look into my blog ; anket doldur para kazan seyret

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion