Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Giden Sadece Rijkaard Mı?

| 23.10.10
Evet daha bir ay önce Rijkaard kabul etse 5 yıllık sözleşme imzalatırım diyen sevgili başkanımız ve yönetimimiz aradan geçen bir ayda  Rijkaard'la başarının gelemeyeceğini ve kimyanın tutmadığını öne sürerek Hollandalı adamı görevden aldı. Başarısızlıklarla dolu şu bir buçuk yılda belki de en hatasız isimdi Rijkaard ve ekibi. Ama işte bazen ne kadar çok istesek de bir şeyleri başaramıyoruz ve bu gidişle de başaramayacağız...

Rijkaard gitti ve kim kazandı? Galatasaray mı?
Hayır Rijkaard'ın kuyusunu geldiği günden beri kazmaya çalışan medya mensupları kazandı.
İki maçta kesik yedi diye takım içinde huzursuzluk yaratanlar kazandı.
Futboldan bir gıdım anlamazken Rijkaard'ın futbol bilgisine bok atanlar kazandı.
Hayırlısı olsun.

Rijkaard'la birlikte neler gitti bu takımdan? Baba gibi gördüğümüz Neskeens gitti, takımımıza kazandırmak istediğimiz ekol gitti, altyapıya verdiğimiz emek başa sardı gençler gitti, istikrar savunucusu bizlerin umutları gitti. Gitti de gitti... Evet takım kötüydü hatta berbattı ama bunun sebebi o kadar da Rijkaard değildi be kardeşim! Anakaragücü maçında yenilen golleri halısahada attırmıyorken, Metin Akan'a attıran takıma mı kızmak lazım Rijkaard a mı? Evet Rijkaard gitti ama başarısız oldu diye kimse onu sevmedi diye. Kimse onun için koşmadı diye. Kimse onun değerini bilemedi diye. Yazık...


Hagi ve Tugay olayını daha ayrıntılı değerlendirmek istiyorum derbiden önce. Hagi iyi midir? Ne ala... Tugay keza öyle. Mutsuz muyum onlardan? Hayır. Ama söylenecek çok şey var...

1 yorum:

{ owner } at: 24 Ekim 2010 23:57 dedi ki...

Fenerbahçelileşmemeliyiz!

Daha önce zor durumlarda GS galibiyeti alıp günü kurtaran FB gibi yapıp sorunların üzerini kapatmamalıyız! 10 yıllık serinin bozulması bizi kaf dağına çıkartmamalı, sorunları masaya yatırmalı ve geleceğe sağlam adımlar atabilmeliyiz.

www.sonvagon.blogspot.com

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion