Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Neler Oluyor Hayatta #1

| 8.6.10
Öncelikle bloga az uğrar oldum biliyorum ama sebebi bir çoğunuzun bildiği gibi öss... Yirmi günlük bir maraton sonunda geleceğim şekillenecek neredeyse ve ben de bunun için bir şeyler yapmaya çalışıyorum... Evet, organik kimya, türev, integral falan... Sınavdan sonra olağan hızımla bloglamaya devam edeceğim, merak etmeyin.

Bloga uğrayamadığım zaman içerisinde yaşanan şeylere kısa yorumlar getirmek, bir kaç kelam da bulunmak için ''neler oluyor hayatta'' yazı kategorisini başlatmış bulunuyorum an itibariyle. Özellikle sınava kadar bloglamamda bir hayli yardımcı olacak diye umuyorum bana.

# Lincoln Haldun Üstünel'in kendisine saldırdığını söylemiş.
İlk defa duyuyorum ve ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Alnının ortasına da çakmış mıdır acaba?

# Beşiktaş dünyaca ünlü 6 teknik adamla görüşmelere başladığınu duyurdu.
Bunların birçoğu Real Madrid'le doğrudan ya da dolaylı alakalı isimler. Del Bosque de böyle bir isimdi, nerden bu hayranlık anlamadım gitti :)

# Fenerbahçe Dzsudzsak ile anlaşmaya varmış.
Son yıllardaki en mantıklı transfer hamlesi diye düşünüyorum kendi adlarına.

# Yalçın Ayhan ikili oynayıp Gaziantep'e imza atmış, hocası Şifo ise bir hayli sinirlenmiş kendisine.
Biz biliyorduk zaten onun ne olduğunu Şifo Hocam, niye dinlemedin bizi zamanında ?

# Grella için Mr. Injury lakabı bir hayli revaçta.
Neskeens istiyor, Rijkaard istiyor, ee vardır bir bildikleri. Ayrıca Neskeens'in Avusturalya milli takımından öğrencisi.

# Bülent Uygun ve Musa Aydın'dan sonra İbrahim Dağaşan da Bucaspor yolundaymış...
Süperlig'de Bucasporumuz var diye sevinirken, nerden bilebilirdik Sivaslaşacağımızı :)

# Gençlerbirliği Boşnak oyuncu Ermin Zec'e imza attırmış.
İlhan Cavcav'ın Avrupa'ya yollaması iki seneyi almaz. Çok kabiliyetli bir oyuncuymuş duyduğuma göre. Yeni Dzeko..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion