Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)

Galatasaray 0-0 Bursaspor || Haz var, dahası var!

| 25.4.10
Her şeyden önce harika bir maçtı. Hani spikerler falan derler ya klişe bir laftır; bir tek gol eksikti diye, gerçekten öyleydi... Kazanma arzusu, mücadele, gerilim, harika pozisyonlar ve hareketleirn olduğu bir maç oldu. Her şeyden önce ruhuyla oynayan iki takım vardı sahada... Hakemler, ahlaksızlıklar, şampiyonluk hesapları, köstebeklikler falan... Hepsini unuttum bu maçta ve sadece keyif aldım, hissettim bu oyunun güzelliğini... Keza çok maçta yaşanılan bir duygu değil bu.


Zor maçtı... İki takım da gol istiyordu ama yememeliydi de. Rijkaard belki de bu sezon ilk defa savunma konusunda takıma güvendi. Yani tedbir almadı, 5 tane ortasahayla çıkmadı. Harika mı oldu, hayır. Keza bir çok pozisyonu var rakibin ama yine de olması gereken buydu. İşte bu yüzden her yazıda ortasaha lazım diyorum bu takıma. Bu takım böyle hücum yaparken ortasahayı toparlayacak, sağlam tutacak, güçlü-teknik-zeki ve agresif bir oyuncu olmalı bu takımda. Seneye hangi kulvarda olursak olalım, ilk transfer bu yönde olmalı mutlaka...



Maçı uzun uzun yazmak istemiyorum. Kazanmak isteyen iki takım vardı sahada. Ruhunu sahaya tam anlamıyla yansıtan iki takım... Bunlardan biri topa sahip olup hücum yaparak, diğeri de ani toplarla hızlı adamlarını kullanarak gol aradı. İki takım da beklediği pozisyonları yakaladı ama o gol sevincini yaşayamadılar. İster şans, ister beceriksizlik ne derseniz deyin ama bu maçta o top ağlarla buluşmak istemedi bence. Klasik Daum şansı işte.
Ne şans var arkadaş bu adamda? Hep mi istediği gibi gider herşey bir insanın?!


Hakeme de bir şeyler sallamak isterdim aslında, keza fantezi dünyasında kartların yeri fazla olan, otoriter dedik diye resmen olayın b*kunu çıkaran Bünyamin Gezer'e denilecek az şey de yok ama dedim ya maç o kadar güzeldi ki, o hakemden bile nefret edemedim bugün.

Maçta oyunculara ve teknik direktörlere de ayrı bir parantez açmak lazım. Öncelikle Ertuğrul Sağlam'a hakettiği saygıyı göstermek gerekiyor. Harika bir takım yaratmış gerçekten. Avrupa standartlarında kontratağa çıkan ve takım oyununu tam olarak ortaya koyan bir takım yaratmış, helal olsun. Bursasporlu oyuncular bulundukları yeri hakkettiklerini, hatta şampiyonluğu bile şu an 1. olan takımdan daha fazla hakkettiklerini gösterdiler...İşin Galatasaray cephesinde ise hep 'keşkeler' hayıflanlamalar vardı. 'Diğer maçlarda niye böyle oynamadınız be kardeşim' dedirten bir maçtı oldu. Takım 1.dk dan son dakikaya kadar oyuna ve gole kenetlenmişti. Keita kırk yıllık Galatasaraylı gibi oynadı yahu, tüm takıma bayıldım bugün. Ayrıca Lucas Neill yine maçın adamı yine maçın adamı kardeşim! Arda gidecek olursa gözüm kapalı kaptanlığı ona verebilirim, o denli seviyorum bu mavi gözlü Avustralyalıyı.



Sonuç olarak iki takım da istediği alamadı ve Fenerbahçe büyük avantaj yakaladı ama ben yine de Fb'nin önündeki 3 maçtan 9 puan toplayabileceğine inanmıyorum. Bizim için final maçı oldu ama Bursaspor'un hala şansı çok fazla. Ankaraspor maçları dışında iki maç oynayacak olmalarını düşünürsek,  Kayseri ve Beşiktaş maçlarından çıkartacakları 3'er puan onları şampiyonluğa taşıyacaktır kanımca...


Nice böyle maçlar izlemek dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion