Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Hani Benim Külahım?

| 13.4.10

''Ertuğrul iyi bir arkadaşım, onun için Bursaspor şampiyon olsun istiyorum. Lig çok çekişmeli geçiyor. Şu an zirvede yer alan Bursaspor daha avantajlı. Fikstür avantajıvar ve oynanmadan 3 puan alacağı bir maç var. O nedenle avantajlı olarak görüyorum. Her şey bitti derken Galatasaray tekrar şampiyonluk yarışı içine girdi. Beşiktaş'ın da kötü gitmesine rağmen hala şansı var. Bir de Fenerbahçe var, iyi futbol oynuyor. Derbiyi kazanırlarsa şampiyonluk yarışında çok büyük bir artıyı hanelerine yazdırmış olurlar...''

Öncelikle Hakan Şükür'ü gerçekten çok severim. Hem futbolculuğuyla hem duruşuyla hem de bu takımın en iyi günlerindeki rolüyle çok önemli bir yeri vardı hepimizde olduğu gibi bende de. Ee kolay değil Kral olmak... Ama olay artık farklı boyutlara ulaşıyor. Velhasıl kelam babasının kulübü olan Galatasaray'da 2020'li yıllara kadar top oynamak isteyip bunu da kabul ettiremeyince bir düşmanlık bir kin duygusu  bastırdı ki ve üstüne Galatasaray demiyeyim de yönetim düşmanlığı başladı kendisinde. Neden? Çünkü 36 yaşında bile yedek kalınca surat yapan, takım içinde abilik yapıp çok iyi işler yaptığı kadar kendi içinde duyduğu huzursuzluğu takıma da bulaştırabilen nam-ı değer Kral'ımız vafasızlığa uğramıştı. Bu vefa konusunu seçim döneminde yazmıştım(burada). Orada da belirttiğim gibi bu bizim eski futbolcularımızın, eski kahramanlarımızın bu takıntıları adeta beni benden alıyor. İşte yukarıda da görüldüğü üzere Hakan Şükür'den bomba bir görüş daha. Ertuğrul Sağlam çok iyi arkadaşım Bursa şampiyon olsun. Yok ya? Çocuk dilinde buna 'pışııık' derler, 'onu benim külahıma anlat' derler. Benim hayattaki en yakın arkadaşlarım hep Fenerbahçeliydi  ve ben hiç zaman Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istediğimi hatırlamıyorum. Hani bunu temiz duygularla söylediğine inansam yine bir şey demeyeceğim de bugüne kadar ki konuşmaları, söylevleri amacını o kadar net ortaya koyuyor ki.
Yapma be Kral. Biz sizi sevdik, hep ayrı yerlere koyduk, koruyun be oraları, soğutmayın kendinizden. Tanju gibi Hakan Ünsal gibi olmasın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion