Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


YazıMı?

| 10.2.13


Öyle vakitler özellikle de öyle gecelerim oldu ki kafa kafa yorduğum şeyleri yazmaya kalkışmış olsaydım şu an yerli Freud olmuş olabilirdim. Abarttım evet. Ya da evet tam da "O" derece. Heh işte "o" derece var ya o derece, hani şu beynimin sularını kaynatan derece, düşüncelerin fırtınasında nereye tutanacağını bilemeyen bana artık uzak kalıyor. Çünkü yalnızlığımı attım, çünkü her şeyi bir yana bırakıp düşünebildiğim biri var artık.Hal böyle olunca eskisi kadar kafa yormuyorum sanırım.

Yalnızlık en iyi ortam şartı mıdır düşünmenin? Yahut da yalnızlık mıdır asıl düşünceye sevk eden?

Henüz tam olarak idrak edebilmiş değilim.

Şuraya ne yazdım aslında ondan da emin değilim.

Tek bildiğim bir çok şeyi boşa vermiş olmam.

Evet.

Saldım eşşeği çayıra falan fistanlı lafla bitiriyorum yazımı. Cümle içindeki gizli soruya da bakın: yazımı= yazı mı? Değil abi. Nedir? Onu da bilemiyorum işte. Durun bakalım gün gelecek her şeyi daha iyi yazıcam.

Kendinize iyi bakın. Laf olsun diye demiyorum cidden iyi bakın. Ha bir de güzel yaşayın be, keyif aldığınız şeyleri yapın. Gerçekten keyif aldığınız ama. Playstation oynayın ya alışveriş yapından değil kastım. Bays o zaman. Sağlıcakla.

1 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion