Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Adnan Polat 100% Futbol'daydı

| 3.9.10
Türkiye - Çin maçını izledikten sonra hemen geçtim NTVSPOR'a merakla beklemeye başladım, ki gün boyunca asıl beklediğim de buydu. Adnan Polat'ın  konuk olarak katılacağı 100% Futbol... Program bir taraftar için doyurucu oldu kanımca. Aklımızdaki birçok soru işareti yok oldu diyebiliriz zira Başkan da çok samimi konuştu. Yaklaşık iki saat süren söyleşiden aklımızda kalanları şöyle bir yazalım bakalım....

# Öncelikle Rıdvan Dilmen'in tarafsızlığını koruyamaması ve de karşısında Galatasaray Başkanı değil de eski bir futbolcu oturuyormuş gibi davranması ( tüm söyleşi boyunca değil tabi ) inanılmaz canımı sıktı. Oysa ki sever sayarız Rıdvan'ı iyidir hoştur. Öyle çok atıp sallamaz, teknik taktik kısmını iyi analiz eder, çoğu zaman da tarafsızdır hani ama bu gece bazı yerlerde takındığı tavırlar hoş olmadı...

# Başkan'ın saydığı 5 büyük proje kısmının fasafiso değil de sahiden büyük işler olduğunun tüm Türkiye'ye açıkca anlatıldığını düşünüyorum, gecenin  en büyük artılarından birisi oldu bu.

# Prekazi-Jovanovic meselesinde aslında abartıldığı kadar bir ayıp olmadığı ortaya çıktı. Keza Polat; Prekazi'nin açıklamalarıyla örtüşen şeyler söyledi ve bir de olayın perde arkasını ayyuka çıkardı. Söyledikleri ve anlattıkları da yeterince olabiliritesi yüksek geldi bana, inandım yani...

# Şans faktörüne inanmayan Rıdvan'a deyimi yerindeyse feci ayar oldum, itirazında abarttı zira ister şans , ister karma, istersen de kader dersin ama sahadışı bir faktörün olduğunu inkar edemezsin futbolda... Keza adam orda şansızlık yüzünden böyle oldu demiyor ama o faktöründe etkisi olduğunu söylüyor, sadece bu.

# Adnan Sezgin'in maaş dedikoduları doğruysa tek eleştireceğim nokta o olur yoksa ben de Polat'ın  kurban seçildiği yönündeki fikrine katılıyorum...

# Transferde geç kalındığını benim de kanaatimdi, keza tam kadro çalışmalara başlamak her zaman en makul olandır fakat Karpaty karşısına formamızı çıkarsak elememiz lazımdı. Rıdvan'a net olarak anlatamadı bunu Polat.

# Güntekin Onay'ın tarafsızlığına ve uslübuna yine hayran kaldım, zaten babası ( Gündüz Tekin Onay ) da adamdı derler...!

# Başkan'ın Haldun Üstünel'e verdiği değeri ifade etmesi de hoştu.

# Rijkaard'a duyulan saygı ve güvenin ifadesi de gelecek adına yüreğimize su serpti dersek yeridir herhalde.

Genel anlamda vaatlerle değil icraatlarla dolu bir söyleşi oldu ve tatminkar sayılırım. Şimdi durup beklemek lazım meyveler çürük mü olacak sağlam mı???

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion