Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Bre Bana Bir Çare!

| 29.8.10

Ligde iki hafta geride kaldı ama puan yok, Avrupa Ligi'ne katılmak için vasatın altında bir takım bile geride bırakılamadı, transfer için vaatlerle dolu 2 ay geride kaldı ama hala ortada sadece laf var ve kesin olan bir şey var ki, işler sarpa sarıyor! Hani kan değişimi veya yeni kan gibi tabirler vardır ya, işte aynen öyle bi durumdayız şu an. Belki yapılacak transferlerle, belki gönderilecek oyuncularla, belki de teknik ve idari(yönetim dahil) kadroda yapılacak değişikliklerle bu sağlanılacak ama bunun için biraz acele davranılması şart oldu zira ruhunu kaybeden bir takım, ondan da öte ruhunu kaybeden bir seyirci var şuanda Galatasaray'da. Sabır kelimesini sevmem ama mantıklı görürüm, umutla bakarım, gereklidir lakin bu konuda beklenilecek bir şey kalmadı! Bir kaç gün önce burada sabırlı olmamız gerektiğini ve iyi günlerin uzakta olmadığını iddaa ediyordum ama durum biraz daha farklılaşmaya başladı gibi. Örnek vermek gerekirse ben Galatasaray'a kasığında küçük bir zorlanma olmuş gözüyle bakıyordum ve gelecek adına umutluydum. Ama şu an yaşanılan kötü günler, ortada esen kaos, medya camia ve taraftardan gelen baskılar takımın çapraz bağlarının kopmasına sebep olabilir keza zemin berbat rakip insafsız!!! Önümüzdeki 2-3 günlük dilimde atılacak adımlar tüm sezonun kaderini direk etkileyecek ve umarım geç kalınmış mantıklı adımları atarlar... Reçete yazıp kafa bulandırmak istemiyorum keza mantıklı olan adımlar az çok belli zaten. Ama tabi olayların sonucuna göre tekrar yazarız bir şeyler, şimdi iyi şeyler olmasını ummaktan başka bir çaremiz yok gibi gözüküyor...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion