Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Transfer Kazanı # Ronaldinho (Mu?)

| 10.7.10


Adnan Polat'ın iki gün önceki basın toplasında çok net mesajları vardı, sözlerinde ve konuşmasının alt metninde... Bunlardan transferler olanları ise daha bir ilgi çekiciydi. Birincisi beş yabancı oyuncu alınacağını ve alınacak bu beş ismi kaliteli isimlerden oluşturacaklarını belirtti Başkan. Zira hem Rijkaard'ın isteklerini karşılamak, hem taraftarın beklentisini cevap vermek, hem de camiayı özellikle de sesi yükselen muhalefeti susturmak için gerekli olan bir atılımdı bu. Başkanın konuşmasındaki başka bir ayrı nokta ise misilleme meselesiydi. Malum Stoch transferinden sonra fazlasıyla yıprandı kulüp, özellikle de yönetim. Adnan Polat da Fenerbahçe'nin ayıbını dile getirirken aynı şeyin Fenerbahçe'nin de başına gelebileceğini, o zaman ki tepkilerini de görmek istediğini belirtti sözlerinde. Ha bu kimilerince sözgelimi söylenmişti kimilerince de gerçekten bir misilleme hamlesi olacaktı. Aslında çocuk oyuncağı değil bu işler, hani ben senin istediğini alırım, yok o zaman ben de gider şu istediğine teklif yaparım falan derken uzar gider mesele. Ama burada taraftar gururu ve prestij kaybı olunca mesele; iş de ciddiye biniyor ve sineye çekilebilecek noktadan uzaklaşıyor. Bu sebeple evet ben de bir misilleme ya da her neyse adı öyle bir şey bekliyorum. Ama tabi ortalıkta dönen Lugano, Semih gibi isimler gerçekçi gelmiyor doğal olarak. Başka bir şey, başka bir isim, daha güçlü bir isim...

Basında Krasic, Hazard ve Lugano isimleri üzerinde dört dönülürken bugün akşam saatlerinde Kanal A'da Galatasaray'ın Ronaldinho'yla büyük ölçüde anlaştığı haberi yer aldı. Ciddiye aldım mı? Bilmiyorum. Kanal A dediğimiz televizyon kanalı öyle abidik kubidik transfer haberleriyle ya da dedidkodularla öne çıkan bir medya kuruluşu değil bildiğim kadarıyla. Hani pek takip etmişliğim yoktur ama bir kötü tarafını da duymadım. Bir FoxSpor, StarSpor servisi gibi değiller yani. O zaman iki ihtimal beliriyor önümüzde. Ya biri söz konusu medya organının muhabirlerini feci şekilde yedi, ya da adamlar bomba gibi bir haberi herkeslerden önce kamuoyuna duyurarak büyük bir habercilik başarısına imza attı. Haberi ben de bir internet sitesinde izledim ve ilk başta inanmadım aslında. Hani yıllardır alıştık biz ' Ronaldinho uçakta, tüh rötar yaptı, valizi hazır yarın İstanbul'da, formaları basıldı bekliyor' tarzı habelere çünkü. Ama sonra birden kendi kendime 'ulan yoksa?' dedim içimden. Yoksa en parlak dönemlerini yaşadığı hocasına dönmek istemiş olabilir miydi Ronaldinho. Elbet maddi gücümüz normalde elvermezdi ama biraz paranın üstüne takasta birileri verilmiş olabilir miydi Milan'a. Bir Brezilyalı gönderip bir Brezilyalı mı getirecektik yoksa? Kafam hala karışık. Hala bir yandan imkansız ve de mantıksız, diğer bir yandan da harika ve de olabiliritesi yüksek geliyor. Hani sonuçta Milan'da bireysel olarak pek olmasa da kulüpsel bazda başarısız olmuş bir Ronaldinho; her ne kadar küs ayrılmış olsalar da,
eski hocasının yanında tıpkı eski zamanlardaki gibi birlikte yükselişe geçmek istemiş olamaz mı?
Neyse bekleyip göreceğiz. Ha bu arada öyle her dedikoduyu yazmıyorum  ve dillendirmiyorum bildiğiniz üzere ama bu habere kayıtsız kalamadım. Ne bileyim heyecanlanmak bir yana dedikodudan öte gibi geldi. Ama eğer doğruysa ve bu transfer gerçekleşirse her şey bir yana, daha dün formalarını bastırıp beklemeye geçtiler denilen Fenerbahçe'ye inanılmaz bir misilleme olacak, orası kesin. Acısı da unutulmaz üstelik yıllar boyu...


**Not: Bu yazı taslaklarda son halini almayı beklerken, Ronaldinho'nun gelebilme ihtmalini  sevgili Selocan da kendi blogunda zikretmiş. O da farklı bir yerden duymuş olacak ki KanalA adını zikretmemiş... Heyecanımı artıran bir başka neden de bu oldu aslında:). 
Bir şey bir yerden duyulursa dedikodu deyip geçmeli ama iki yerde geçiyorsa bi düşünmeli derim ve beklemeye geçerim arkadaş...

İsteyene haberin videosunu da verelim tam olsun:


8 yorum:

{ skylove } at: 10 Temmuz 2010 12:03 dedi ki...

YA BŞEY DİYCEM SİZLERİ TANMIYORUM AMA İNANYORUM SCOUTGSLA Bİ ALAKANIZ VAR MI YADA GSYA ÇOK YAKIN KAYNAKLARMISINIZ YANİİİ SELOCANNN DEDİKLERİNİ GÖRDÜM ONA İNANABLRMİYİM İNANMALIMIYIM HANİ YALANCI UMUT DAĞITMAK OLMASINNN

{ Jesus } at: 10 Temmuz 2010 12:43 dedi ki...

ben kimseye yakın değilim.selocanı da bilmem kime yakın olup olmadığını, :)

Ultraslan_2288 at: 11 Temmuz 2010 02:12 dedi ki...

Dogruyu söyle "Jesus" karde$ Galatasaray ba$kaniyla bir baglantin var mi, Yoksa GS Webmasteri sen misin ;-) ??? Malesef bu yeni bir moda haline geldi galiba, bir cok blog yazari ben GS ba$kanin cok yakiniyim, ben GS Webmasterim, X oyuncu kesin Galatasaray'da falan filan diye atip tutuyor. Ha Transferi 2 gün önce ögrenmi$iz ha GS web sitesini actiktan sonra ne fark eder ki. Eninde sonunda ögrenecegiz degil mi...? Neyse uzun lafin kisasi RONALDINHO GALATASARAY'DA kaynak cok saglam :)

{ Jesus } at: 11 Temmuz 2010 06:44 dedi ki...

Aynen dediğin gibi bir önemi yok ne zman öğrendiğimizin. Ayrıca tekrar belirtmek isterim ki istihabarat alacağım öyle sağlam bir kaynağım yok. Ha bazen ufak duyumlarımız olabilir ama bu öyle bir şey değil. Zzaten yazıda da bastıra bastıra KanalA'Daki habere dayandırdığımı belirttim zaten bu yazıyı. Bu asparagas bir haber de çıkabilir gerçek de. Gerçek olup sonradan iptal de olabilir. Bu işler pek belli olmuyor bilindiği üzere... Diğer bloglarda çıkan transfer haberlerini ben de takip ediyorum ister istemez ve inan bir çoğunun güvenilirliğinden emin değilim. Ama şöyle de bir şey var ki, blog dünyası öyle yüksek rant elde edilebilecek bir mecra olmadığı için neden atıp tutsunlar? Elbet atıp tutanlar da oluyor ama bir yerlerden duyup, sorup soruşturup bunu paylaşan da oluyor. Önemli olan ayırt etmek, güvenmek.

Ultraslan_2288 at: 11 Temmuz 2010 13:15 dedi ki...

Bazi blog'larla birlikte tabiki bir cok spor haber siteleri var, kesinlikle takip ediyorsundur. Örnek vermek gerekirse (Türkspor vs.) gibi siteler var, öyle bir yalan haberler yapiyorlar ki sadece 3-4 gün boyunca takip etmeniz gerekiyor, bir konu'da ilk ba$ta yaptigi haberle en son yaptigi haber arasinda daglar kadar fark var, x oyuncu Galatasaray'da yazip, 1 hafta sonra bilmem ne nedenden dolayi olmadi yaziyorlar, böyle yaparak 30-40 oyuncuyu Galatasaray'a transfer edip, bir cok ki$iyi büyük beklenti icine sokuyorlar ama sonunda'da bir transfer tutunca (elbette tutucak az degil yakla$ik 30 oyuncu transfer ediyorlar) ne hikmetse transfer aciklandigi zaman, ilk biz yazdik, X site dogru haber yapar, burayi takip edin gibi aciklamalar yapiyorlar. Veyahuta ben GS Webmasterim, GS yönetiminin yakiniyim kaynak kesin gibi haber yapan bloglari ve siteleri ele$tirmekte hedefim, senin'de dedigin gibi hic bir zaman hepsini ayni keseye koymuyorum, kesinlikle i$ini dogru yapan, ara$tirip yazanlarda var. Dogruyu söylemek gerekirse ister istemez bende takip ediyorum...

Adsız at: 26 Şubat 2013 09:58 dedi ki...

Hi, I do believe this is аn ехсellent ωeb sitе.

I stumbledupon it ;) I аm going to come bacκ once agаin
sіnce I book marked it. Ϻoney and freedοm is the best ωay to change, may you be rich and continue to guide otheг people.



Have а lοok at my blоg; Plugin For Blogs

Adsız at: 9 Mart 2013 00:15 dedi ki...

Tremendοus іssueѕ here.
I аm veгy glad to seе your post.

Τhank you ѕo muсh anԁ I'm looking forward to contact you. Will you kindly drop me a mail?

Also visit my blog; modest wedding dress

Adsız at: 9 Mart 2013 07:57 dedi ki...

I сouldn't refrain from commenting. Exceptionally well written!

Review my homepage; seopressor version5

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion